Jak to funguje

Pro základní a mateřské školy, DDM a různé organizace (skauty, hasičské sbory) jsme sepsali postup, aby jsme Vám jednoduše přiblížili jak spolupráce funguje. Pokud Vás náš projekt zaujal budeme rádi, když do něj zapojíte Vaší školu nebo organizaci.

Zapojit se mohou i rodiče dětí, kteří již spolupracují se školami a odváží od nich pet víčka nebo například plechovky a z peněz za prodané suroviny financují rehabilitace či cvičební pomůcky. Ozvěte se nám a domluvíme se na podmínkách spolupráce.

Jak to celé funguje?

  1. Klikněte na tlačítko
    zapojteivasiskolu
  2. Přihlášku do projektu vyplníte pohodlně online a bez nutnosti tisku papíru.

    formular
  3. Na základě odeslané přihlášky se Vám ozveme a upřesníme si formu spolupráce. Call Center, Telefon, Služba, Pomoc
  4. Dalším krokem bude doladění smlouvy o spolupráci, případně o odvozu odpadních surovin. Kravata, Zelená, Obchodní, Šéf, Zástupce, Pojištění

  5. Domluvíme s Vámi termín prezentace pro žáky nebo rodiče, pokud se jedná o MŠ. Samozřejmě můžete začít jen se sběrem, ale prezentace pomáhá pochopit problematiku odpadů žákům a také k jejich motivaci díky soutěžím, se kterými je seznámíme.

    white printer paperr

  6. Přijedeme za Vámi do Vaší školy, sepíšeme smlouvu, předáme sběrné nádoby či pytle na odpad. Běloch, 3D Model, Izolovaný, 3D, Model, Celé Tělo, Bílá

  7. Vašim žákům vysvětlíme proč předcházet vzniku odpadů, kam se odpad vozí, co je recyklace a nebudou chybět praktické ukázky. 
  8. Dále nabízíme placené prezentace na různá témata, které si vyberete zaškrtnutím na přihlášce. Prezentace trvá 45 minut v každé třídě, zakončíme jí kvízem pro žáky o drobnosti od našich sponzorů.

  9. Jakmile máme vše papírově vyřízeno a děti jsou proškolené, spolupráce může začít.

  10. V případě, že jste se zapojili do sběru surovin, pravidelně žáky motivujte a připomínejte jim, jaké suroviny sbíráte. Pro fungování projektu je důležitá podpora envi koordinátora nebo aktivního učitele, který s námi bude v kontaktu a bude předávat žákům informace o soutěžích a probíhajícíh akcích.

  11. Jakmile budete mít dostatečné množství pro odvoz od 100 kg (10 velkých pytlů), kontaktujte nás na info@odpadacek.cz nebo pomocí tohoto tlačítka

    svoz
  12. Níže uvádíme minimální množství pro odvoz. Čím více nasbíráte na jeden odvoz, tím Vám nabídneme lepší výkupní cenu.

    • pet víčka -  10 velkých pytlů (100 kg)
    • hliníkové plechovky - 15 velkých pytlů (30-50 kg), hliník
    • papír 500 kg (noviny, časopisy, letáky), kartony nevykupujeme (vyjímečně za minimální hodnotu)

  13. Ozveme se Vám s předběžným termínem odvozu, většinou odvážíme do 14 dní. Buďte prosím trpělivý v případě prodlení.

  14. Při odvozu jsou suroviny (kromě papíru) zváženy. Vážní lístek o odvezeném množství papíru Vám zašleme v nejbližším termínu emailem spolu s podklady pro vystavení faktury popřípadě dostane dodací list ihned při odvozu.

    Horizontální, Pan, Bilance, Naváží, Kuchyňská Váha

  15. Fakturu nám zašlete jako scan emailem a do 21 dní máte peníze na Vašem úctě. Mnoho škol volí pro zasílání peněz účet KRPŠ. Fax, Běloch, 3D Model, Izolovaný, 3D, Model, Celé Tělo
  16. Na konci roku Vám vždy zašleme souhrnný přehled o odebraných odpadech včetně hmotností, který zašlete na Vaši Obec. Tato informace je důležitá v rámci evidence odpadů. 

 

 ZAPOJTE SE

Těšíme se na spolupráci s Vámi,

Váš Odpaďáček